KETUA

Hari ini, aku sangat gembira kerana berpeluang menghadiri seminar tentang satu peluang perniagaan. Kegembiraan ini bukan sahaja terpancar kerana info yang kuperolehi namun kerana suasana yang hebat itu.  

Walau bagaimanapun, dalam kegembiraan ini aku masih teringat peristiwa yang kualami kelmarin. Hahaha… aku ditegur kerana perkara yang aku sedia tahu. Aku sememangnya amat sedih tetapi ianya kesilapanku… aku ketua… aku yang salah. Sukar kuluahkan dengan kata-kata. Kepada insan tertentu, terima kasih saya ucapkan kerana menasihati namun sesetengah kata biarlah cakap / buat serupa bikin. Aku sudah bersedia menerima nasihat daripada insan lain namun aku mahukan cakap serupa bikin. Memang aku seorang yang keras… ganas… tetapi aku sedia mendengar nasihat.

Terima kasih kepada sahabat-sahabatku yang sudi mendengar luahan hatiku dan sudi diganggu untuk menenangkan hatiku. Ok bah! beberapa hari lagi peristiwa ini akan lenyap dari benakku sesungguhnya apapun yang berlaku perjalanan perlu diteruskan!!!



Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s